Archiwum ODDZIAŁU III

Rok szkolny 2016-2017

Bajkowa wyspa - wycieczka z okazji Dnia Dziecka

14 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę do miejscowości Zawyki, gdzie mieści się gospodarstwo agroturystyczne "Bajkowa wyspa". Naszą świetną zabawę potwierdza poniższa fotorelacja :)

Wycieczka po Białymstoku

Dnia 8 czerwca wybraliśmy się na wycieczkę po Białymstoku. Zwiedzaliśmy miasto z przewodnikiem z Muzeum Historycznego. Poznaliśmy historię miasta, jego powstania i najważniejszych budowli, dzięki czemu rozwijaliśmy zainteresowanie naszą małą ojczyzną.

"Cała Polska czyta dzieciom"

Dziękujemy pani Emilii za propagowanie czytelnictwa wśród Naszych wychowanków :)

Rok szkolny 2015-2016

5 Białostocki Tydzień Czytania Dzieciom

Od 01 do 07 czerwca trwał 5 Białostocki Tydzień Czytania Dzieciom. Był to szczególny czas zwrócenia uwagi na literaturę i na znaczenie czytania w życiu dziecka i jego rozwoju. W tym czasie odwiedzili nas czytający goście, a także wraz z paniami bawiliśmy się literaturą. Odgrywaliśmy inscenizację na podstawie książki "Mała biała rybka", słuchaliśmy opowieści o słoniu Elmerze i rysowaliśmy jego podobiznę. Słuchaliśmy również bajek oraz książek m.in. "Przygodę z małpką", "Kukuryk". Mieliśmy również okazję obejrzeć książeczkę inną niż zwykle- książeczkę sensoryczną w wykonaniu pani Agnieszki. Dziękujemy wszystkim, którzy włączyli się w Białostocki Tydzień Czytania Dzieciom w naszym przedszkolu.

W krainie krasnoludków- relacja z wycieczki

Co to była za wycieczka! Przejazd autokarem, obiad w plenerze, leśne tory przeszkód, przejażdżka furą, kucykami i pływanie na tratwie. Odwiedziliśmy też miejsce, gdzie na polance urzędują krasnoludki, o których usłyszeliśmy piękną bajkę.

Witaj Pippi!

Jak co miesiąc, zawitała do nas kolejna bajkowa postać. Tym razem była to stworzona przez Astrid Lindgren Pippi Pończoszanka. Dzieciom bardzo podobały się zadania przygotowane przez Pippi, szczególnie konkurencja sportowa, w której trzeba było zmierzyć się z przeszkodami. Oprócz tego słuchaliśmy fragmentów książki o naszej bohaterce, a także upiekliśmy dla niej muzyczny tort urodzinowy.